Cum sa utilizam banda de alergat in 5 pasi

Banda de alergat este alternativa cea mai potrivită dacă dorim să înlocuim alergatul în parc cu o activitate sportivă care să ne ofere aceleaşi beneficii. Principalul avantaj al unei benzi de alergat este că poate fi utilizată în orice moment, chiar şi de acasă, fără a fi afectaţi vreodată de condiţiile meteo.

 

Mai întâi, optaţi pentru modelul dorit în funcţie de preferinţele şi cerinţele voastre. Oferta de benzi de alergat este variată, incepand de la benzi de alergare magnetice, pana la cele profesionale sau electrice, şi vă pune la dispoziţie numeroase opţiuni pentru a vă facilita antrenamentul de fiecare dată. Înainte de a începe antrenamentul pe o banda de alergare, vă sfătuim să ţineţi cont de 5 paşi importanţi pentru ca alergatul pe bandă să se desfăşoare în cele mai bune condiţii.

 

 

1. Începeţi cu câteva minute de încălzire

Ca de fiecare dată, este bine să începeţi cu câteva exerciţii de încălzire înaintea oricărei activităţi sportive cu scopul de a pregăti corpul înaintea unui efort fizic. Astfel, alergatul pe bandă va fi mult mai plăcut şi relaxant din start, iar antrenamentul se va desfăşura într-un ritm normal.

 

2. Alegeţi-vă  încălţămintea potrivită

În ceea ce priveşte banda de alergare, este important să vă alegeţi o încălţăminte cât mai comodă, cu o talpă sigură pentru a evita accidentările şi alunecarea pe covorul de alergat.

 

3. Alergaţi într-un mod progresiv

Începeţi programul cel mai simplu pe banda de alergare, la un pas mai încet şi apoi măriţi viteza în mod progresiv. Este important să vă acomodaţi câteva minute, mai ales dacă sunteţi începător, deoarece s-ar putea să vă creeze probleme de echilibru datorită mişcării constante a benzii. După un timp, puteţi mări viteza şi gradul de înclinaţie al benzii pentru a realiza un program mai intens.

 

4. Poziţia corectă a corpului

În timpul alergării pe bandă, este necesar să vă menţineţi privirea înainte, spatele drept şi abdomenul uşor încordat, pentru a evita durerile de gât sau de spate. Aşadar, fixaţi-vă privirea într-un punct de referinţă şi concentraţi-vă doar asupra antrenamentului vostru. La fel ca la jogging, braţele trebuie să fie pe lângă corp şi genunchii uşor îndoiţi.

 

5. Nu vă sprijiniţi de balustradă

Un alt lucru important de care trebuie să ţineţi cont este să nu vă sprijiniţi de balustrada benzii de alergat, tocmai pentru a realiza un antrenament cât mai eficient.

 

Aşadar, relaxaţi-vă, ascultaţi muzică la căşti pentru a vă stimula antrenamentul şi concentraţi-vă strict pe această activitate. Rezultatele vor veni în scurt timp. Spor la alergat!



Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Cauta

Autenficare / Inregistrare